HNL Sezona 2024/25

Started by vMario87, 06.06.2024, 11:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

L
Quote from: Vado Magnar on 06.11.2024, 01:14Rezultati Dinama u LP pokazuju koliko je bitan mir u kući. Svaki puta kad su bili sređeni - ostvarili bi nešto. Isto vrijedi i za nas ali na manjoj skali.
Ali, eto, naša uprava je odlučila pucati su u stopalo nekoliko puta cijenama ulaznica, nepravovremenim smjenama trenera i amaterskim hendlanjem transfera. Rezultat? Nikad lošija atmosfera, loša igra, nikakav rezultat u Europi. U HNLu ćemo ionako završiti među prvih četiri - pa zašto ga onda pratiti (i platiti).
Pa valjda pratimo klub zato što ga volimo. Pratili smo ga i kada je bilo sto puta teže a kamoli sada.

I
Sad je najteže... :vijesti:

S
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 09:06
Quote from: Vado Magnar on 06.11.2024, 01:14Rezultati Dinama u LP pokazuju koliko je bitan mir u kući. Svaki puta kad su bili sređeni - ostvarili bi nešto. Isto vrijedi i za nas ali na manjoj skali.
Ali, eto, naša uprava je odlučila pucati su u stopalo nekoliko puta cijenama ulaznica, nepravovremenim smjenama trenera i amaterskim hendlanjem transfera. Rezultat? Nikad lošija atmosfera, loša igra, nikakav rezultat u Europi. U HNLu ćemo ionako završiti među prvih četiri - pa zašto ga onda pratiti (i platiti).
Pa valjda pratimo klub zato što ga volimo. Pratili smo ga i kada je bilo sto puta teže a kamoli sada.

Javi se klubu, trebaju točno takve kao ti.

I
Jeste vidjeli onu solo dionicu Špikića?

Kaže Neno da ima slab PR i da je najbolje desno krilo HNLa

avatar_Fornax
Quote from: SandroB on 06.11.2024, 09:51Javi se klubu, traže takve kao ti.
Therein lies the problem.
#degenerik

avatar_Vado Magnar
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 09:06Pa valjda pratimo klub zato što ga volimo. Pratili smo ga i kada je bilo sto puta teže a kamoli sada.

Ovo što si rekao je na razini "kupi klub pa ga vodi".
Da ga ne volim ne bi me bilo briga. Itekako mi je stalo, odnosno itekako nam je stalo i zato gunđamo.
A ako govorimo o prošlosti bilo je teško, ali nikada nije klub išao protiv vlastitih navijača. Poskupljenje od 120%, Prodanove lekcije preko NL, floskule da je cijena karte 8€ i prodavanje magle da možemo na sjever ako želimo je uvreda za zdrav razum, uvreda svim dogogodišnjim navijačima kojima se gleda samo kako izbiti euro više iz džepa, a ne misli se kako ih nagraditi za dugogodišnju vijernost.
Onda tome dodajmo floskule o cilj je Europa jer su tamo pare, pa u Europu uđeš potpuno neprpipremljen i onda opet vrijeđaš zdrav razum floskulama: "5 igrača je imalo koronu".
A dodajmo i time stalno šurovanje s Mamićima, Dinamom i prazne izgovore koji to prate.

E pa dosta je. Mogu zanemariti neke gluposti, ali što je previše je previše.
Naravno ne želim propast kluba i naravno želi uspjeh svome klubu. Ali, mogu to pratiti i preko televizije ili uz pivo u nekoj birtiji. 

L
Quote from: SandroB on 06.11.2024, 09:51
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 09:06
Quote from: Vado Magnar on 06.11.2024, 01:14Rezultati Dinama u LP pokazuju koliko je bitan mir u kući. Svaki puta kad su bili sređeni - ostvarili bi nešto. Isto vrijedi i za nas ali na manjoj skali.
Ali, eto, naša uprava je odlučila pucati su u stopalo nekoliko puta cijenama ulaznica, nepravovremenim smjenama trenera i amaterskim hendlanjem transfera. Rezultat? Nikad lošija atmosfera, loša igra, nikakav rezultat u Europi. U HNLu ćemo ionako završiti među prvih četiri - pa zašto ga onda pratiti (i platiti).
Pa valjda pratimo klub zato što ga volimo. Pratili smo ga i kada je bilo sto puta teže a kamoli sada.

Javi se klubu, trebaju točno takve kao ti.
A kakav sam to ja? Mi se znamo ili?
Ja navijam za klub, ne navijam za vlasnika, direktore i igrače, oni su prolazni, klub ostaje.

L
Quote from: Vado Magnar on 06.11.2024, 10:16
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 09:06Pa valjda pratimo klub zato što ga volimo. Pratili smo ga i kada je bilo sto puta teže a kamoli sada.

Ovo što si rekao je na razini "kupi klub pa ga vodi".
Da ga ne volim ne bi me bilo briga. Itekako mi je stalo, odnosno itekako nam je stalo i zato gunđamo.
A ako govorimo o prošlosti bilo je teško, ali nikada nije klub išao protiv vlastitih navijača. Poskupljenje od 120%, Prodanove lekcije preko NL, floskule da je cijena karte 8€ i prodavanje magle da možemo na sjever ako želimo je uvreda za zdrav razum, uvreda svim dogogodišnjim navijačima kojima se gleda samo kako izbiti euro više iz džepa, a ne misli se kako ih nagraditi za dugogodišnju vijernost.
Onda tome dodajmo floskule o cilj je Europa jer su tamo pare, pa u Europu uđeš potpuno neprpipremljen i onda opet vrijeđaš zdrav razum floskulama: "5 igrača je imalo koronu".
A dodajmo i time stalno šurovanje s Mamićima, Dinamom i prazne izgovore koji to prate.

E pa dosta je. Mogu zanemariti neke gluposti, ali što je previše je previše.
Naravno ne želim propast kluba i naravno želi uspjeh svome klubu. Ali, mogu to pratiti i preko televizije ili uz pivo u nekoj birtiji. 
Pa sa većinom se slažem, međutim treba voljeti klub unatoč tome. Jasno mi je da svaki od nas ponaosob ima neke granice preko kojih neće proći i to prihvaćam. Ne prihvaćam i neću prihvatiti tezu da ako ne misliš kao ja onda podržavaš svinjarije koje klub radi. To što ćeš pratiti preko televizije a ne uživo ne znači da si manji navijač od nas koji idemo na utakmice.

avatar_TIR
Volimo klub i dalje, ali kao što i sam kažeš, svatko ima različite razine "pucanja", i ove godine su probijene kod mnogih, što je rezultiralo vrlo snažnim odricanjem, da ne kažem egzodusom. Spoznaja da si odjednom ne moram kao gro godina dosad planirati dva vikenda unaprijed da moram biti slobodan na nedjelju između 15h i 19h jer igra Rijeka je (teška srca priznajem) vrlo oslobađajuća. Slažem se s tobom u potpunosti da su pretjerane reakcije i Fornaxa i Vade na tvoj upis jer nisi ništa netočno rekao, ali klub se maksimalno distancirao od navijačkog puka na sve moguće načine koje nema potrebe ponavljati, a posljedično se i puk počeo distancirati od kluba.

Ja sam primjerice u stanju totalne letargije, što je valjda isto ok, da ne kažem i potrebno s vremena na vrijeme. Meni osobno je to pritom apsolutno neprirodan osjećaj jer ne pamtim da sam ikad ranije bio takav, ali ove godine sam praktički s guštom odabrao raditi nešto pametnije na udarni vikend termin... Ali ništa tu dugoročno nije promijenjeno niti poljuljano, potrebno je malo dobre volje i pozitivnih vijesti s druge strane, ili samo malo vremena da se vratim na staro. Ali ako ćemo i dalje drvit rosa e fiori, pravit se da je Đale najveći problem u uredima, a Selahi u kopačkama, ha jebiga, bolje za mene još neko vrijeme što ću imati slobodnijih vikenda pa neću ovisnički trošiti tri sata ponedjeljkom na dijelove iz tri podcasta koji se tiču Rijeke.
#navodninavijač

avatar_Vado Magnar
Da se nadovežem: ima i ona originalno biblijska, a sad američko-kapitalistička: "Your Heart Is Where Your Time and Money Are". Mogli bi ju interpretirati na način da kažemo da ni Tir, ni ja, ni drugi više nismo srcem uz Rijeku ili bi mogli interpretirati kao da se tvrdi da oni koji su dali novce da su uz sadašnju politiku kluba.
U svakom slučaju i jedno i drugo bi bilo dosta površno, ali ono što je sigurno je da se brojni, a rekao bih da taj broj samo raste, sve manje slažu s politikom koja dolazi iz uprave, a to će, htjeli / ne htjeli dovesti i do udaljavalja od kluba.

Ako se nekoga mora kriviti mislim da je jasno da je to uprava.

avatar_IvyFiume
06.11.2024, 12:07 #850 Last Edit: 06.11.2024, 12:09 by IvyFiume
@LenRi



"Ja navijam za klub, ne navijam za vlasnika, direktore..."


- da, da vidi se po ovim tvojim komentarima po drugim temama tu kako "ne navijaš za vlasnika"  ::)



L
Quote from: IvyFiume on 06.11.2024, 12:07@LenRi



"Ja navijam za klub, ne navijam za vlasnika, direktore..."


- da, da vidi se po ovim tvojim komentarima po drugim temama tu kako "ne navijaš za vlasnika"  ::)



Ne razumijem šta sam tu krivo rekao, doslovno sam kazao činjenice. Kako si ti iz tih mojih postova zaključio da ja branim Miškovića? Evo da te pitam, smatraš li ti da je Mišković izašao kao pobjednik vezano uz cijenu pretplata? Nadalje, smatraš li da privatni vlasnik bilo koje privatne firme ima pravo zapošljavati koga god hoće? Kada odgovoriš na ova pitanja dobiti ćeš praktički iste postove koje sam ja napisao.
Morate početi čitati postove sa razumijevanjem, a ne odmah napadati ljude.

avatar_Vado Magnar
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 12:15Evo da te pitam, smatraš li ti da je Mišković izašao kao pobjednik vezano uz cijenu pretplata?
Mogu ja? Evo ja ću odogovoriti. :)
Poraz. Potpuni poraz. Broj gledatelja je prepolovljen, atmosfera je dno. Možda je izvukao više novaca sada, ali u lošoj atmosferi igrači se teže razvijaju, slabiji su rezultati i onda su i slabije prodaje. Zato čak ni ekonomski nije profitirao. Dugoročno je ovo vrlo loše.
A ako ćemo gledati isključivo novčani parametar onda bi mu najbolje bilo da je zatvorio tribine. Onda nema trošaka organizacije utakmice, nema kazni za baklje, nema glavobolji. Samo prodaja igrača.
A složit ćemo se, valjda, da to nije razlog zašto se igra nogomet. Valjda je na neki način i nogomet tu i za nas.

Quote from: LenRi on 06.11.2024, 12:15Nadalje, smatraš li da privatni vlasnik bilo koje privatne firme ima pravo zapošljavati koga god hoće?
Ima. Ali onda neka računa i na to da mu neki neće kupovati proizvod koji prodaje.

Da se razumijemo ovo što je klub zadnje desetljeće i ono što je bio dvijetisućitih je nebo i zemlja i odličan posao je napravljen. Ali isto tako treba priznati da se u zadnje vrijeme rade brojne greške i da je ovo što se napravilo s ulaznicama kriminalno glupa greška, kao i to kako se pripremala sezona.

R
Vidićemo kad bude update Transfermarkta koliko je Miško zaradio. Baš me zanima kako će napunit proračun drugo ljeto. A režem kitu ako se ništa korjenito ne promijeni da će 4000 pretplata past na 2000.

L
Quote from: Vado Magnar on 06.11.2024, 12:23
Quote from: LenRi on 06.11.2024, 12:15Evo da te pitam, smatraš li ti da je Mišković izašao kao pobjednik vezano uz cijenu pretplata?
Mogu ja? Evo ja ću odogovoriti. :)
Poraz. Potpuni poraz. Broj gledatelja je prepolovljen, atmosfera je dno. Možda je izvukao više novaca sada, ali u lošoj atmosferi igrači se teže razvijaju, slabiji su rezultati i onda su i slabije prodaje. Zato čak ni ekonomski nije profitirao. Dugoročno je ovo vrlo loše.
A ako ćemo gledati isključivo novčani parametar onda bi mu najbolje bilo da je zatvorio tribine. Onda nema trošaka organizacije utakmice, nema kazni za baklje, nema glavobolji. Samo prodaja igrača.
A složit ćemo se, valjda, da to nije razlog zašto se igra nogomet. Valjda je na neki način i nogomet tu i za nas.

Quote from: LenRi on 06.11.2024, 12:15Nadalje, smatraš li da privatni vlasnik bilo koje privatne firme ima pravo zapošljavati koga god hoće?
Ima. Ali onda neka računa i na to da mu neki neće kupovati proizvod koji prodaje.

Da se razumijemo ovo što je klub zadnje desetljeće i ono što je bio dvijetisućitih je nebo i zemlja i odličan posao je napravljen. Ali isto tako treba priznati da se u zadnje vrijeme rade brojne greške i da je ovo što se napravilo s ulaznicama kriminalno glupa greška, kao i to kako se pripremala sezona.
Slažem se s drugim odlomkom, sa prvim ne. U principu pravo pitanje bi bilo da li se Mišković smatra pobjednikom, moje mišljenje je da se on smatra pobjednikom, više novaca zarađeno sa mogućnošću dodatne zarade. Nažalost on ne razmišlja kao mi navijači.